Podzimní mlhy



 Pokud jde o mne, mám moc ráda podzim. To, jak se stromy zbarví do hřejivých barev, to, jak sladce voní les, ranní mlhy, které po chvíli rozežene zářivé slunce babího léta, i klesající teploty, které mi připomínají, že je nejvyšší čas začít tvořit čepice, šály, nákrčníky a mít doma dostatečnou zásobu čaje.




Jako podzimní okouzlení mě učarovala tato příze v krásných podzimních barvách. Sice ji máme doma asi dva roky bez jakékoliv inspirace, ale když jsem se na ni podívala v tom správném ročním období... voilá. Začalo to nátepníky z mé tvorby...




... a pokračovalo to maminčiným nákrčníkem s bohatými copánky.




Barvy jsou to opravdu příjemně zastřené. Žádná divočina. Je pravda, že na to jsou v Toptexu odborníci. Ano, ano, příze je z jejich dílny, jmenuje se Fancy Trendy.




Tady maminka zkusila vyfotit nákrčník na Nelinčiném kabátku. Pěkně se k sobě hodí, že? A z kapsy vykukují nátepníky.




Podzimová krasojízda ovšem pokračuje, neboť nám zbylo ještě asi 12 klubíček ;-) Tak co pak to bude dál? Že bychom doplnily kolekci o... ale ne, to bude překvapení.


-Linda-           
       

Komentáře

Oblíbené příspěvky