Ze Slunečníkovy zahrádky 2



Mám ráda podzim. Já vím, to už jsem jednou psala. Tak proč znovu načínám toto téma? Přečtěte si pár řádků o tomto našem novém výtvoru a hned pochopíte. 


Jméno, kterým jsme tohoto nového člena z rodiny Eretti obdarovali, si můžete přečíst přímo v nadpisu příspěvku. No, a jelikož se jmenuje Ze Slunečníkovy zahrádky 2, musí být, pochopitelně, i deka číslo 1. A to skutečně existuje. Prohlédnout si ji můžete zde v příspěvku Ze Slunečníkovy zahrádky





Když se na ni budete dívat, určitě si všimnete, že je jiná. Nejen barvou květů. I když obě září jako sluníčko, přesto každá září jinak. Tak první svítí jako letní západ slunce. Ale tato, žhne jako podzim v korunách stromů. 






Připomíná mi javorovou alej v mém rodném městě Rožnově pod Radhoštěm. Jistě jej mnozí znáte. A kdo jste v něm nebyli, určitě jste slyšeli o malebné krajině, v jejímž srdci leží. Je tam jedna cesta, vlastně západní výpadovka, která je lemovaná javory. Jsou to sice menší úhledné stromy, ale ta záře. Přijde mi, že opravdu jen krátkou část roku jsou jejich listy zelené. A celou zbývající dobu jsou tmavě rudé, zrovna jako jedna z květinek na dece.






Květinkám jsme opět vyrobily stonky s příze se semišovým efektem. Tato byla s dílny SDS a jmenovala se Savana. Mám tuto přízi velmi ráda, protože vytváří  skvělý vzhled pro drobné aplikace.

Zároveň jsme u této deky obměnily lem. Tentokrát jsme zvolily látkový lem zářivě oranžové barvy, která k dece sedí jako ulitá.






Květinky jsme opět háčkovaly ze čtyř barev. Vždy se snažím, aby se barvy k sobě hodily. Aby nešly v příliš kontrastním pořadí a zároveň, aby nesplývaly.






Javorová kytička v plné kráse. Musím se přiznat, že kombinace červené a růžové má něco do sebe.






A tady je rovnou květinová přehlídka. Až teď jsem si všimla, že jeden z lístečků je celý červený. Zajímavé, že?

Přemýšlím, jak by vypadala deka Ze Slunečníkovy zahrádky 3 v provedení zimního světla. Zimní světlo je totiž bílé a západy slunce jsou v kombinaci jasně žluté a šedomodré. A jakou barvu by měly květiny?


-Linda-                    

Komentáře

Oblíbené příspěvky