Box na uklízení nezbytností







Dnešní psaní bude o velkém pomocníčku, který pomůže mít všechno úhledně srovnané, a ještě se celý den bude hezky usmívat. Koho  mám na mysli? Samozřejmě by tak šikovný mohl být nějaký človíček. Když jsem byla malá, chtěla jsem být užitečná a pomáhat, a věci jsem podávala a ukládala podle mého nejlepšího úsudku. Ale mockrát bylo nutné, abych znovu šla  jako detektiv po mých stopách a brumlala si: "Kam jsem to zas dala!?!".  
Možná máte podobné zkušenosti ;o).

Takže, když vycházím z mé vlastní (ne)schopnosti vytvářet a udržovat systém,  vím, jak báječné jsou na ukládání věcí látkové boxíky. Před několika dny jsme vyráběly dva do dětského pokoje.








Boxíky  se možná budou líbit trochu větším děvčátkům. Vnější látka jsou decentní, jemné šedé proužky. Aby bylo hned vidět, že jde o dívčí výrobek, je vnější horní okraj z růžové látky s princeznami. 
Aby boxy dobře stály, mají čtvercové dno a jsou vyztužené ronarem. Přemýšlely jsme, jak je dozdobit. Princeznovský motiv z olemování jsme přenesly i na kapsičku. Korunka je háčkovaná krátkými sloupky. Nejdřív jsem ji na začátku a konci řad rozšiřovala, pak řadu nebo dvě jsem háčkovala rovně. Trošinku horší bylo háčkování těch výběžků, protože bylo nutné si dobře řadu rozdělit na stejné části a pak nějak rovnoměrně ubírat.    








To je jiná, zdobnější varianta. Flitříky udělají velký efekt - jsou něžné, nápadité, můžou mít roztomilý tvar (já miluju ty malinké květinky). Takže určitě je dobré průběžně nakupovat různé tvary. Takové drobné nákupy udělají hodně radosti, alespoň mně, a nejsou drahé (pokud nekupujete na kila ;o).    








Konečná výzdoba korunek na boxech má pouze řadu květin, ale za to "pořádné" bambulky. Vypadají skoro jako opravdové koruny s drahokamy, no ne?








Až při pohledu shora je vidět, že boxík je evidentně holčičkovský - uvnitř hlavní části a taky boční kapsičky je látka se sytě růžovými květinkami na bílém podkladu. A aby se motivy střídaly, použily jsme šedý proužek na vnitřní horní okraj. 

Umím si představit zastrčený hřeben do kapsy s korunkou a hlavičky panenek koukající z boxu?  Nebo co byste sem uklízeli Vy?


Nějaký si určitě taky ušijte - možná bude hnědomodrý s nášivkou letadla nebo medvídka? To už je na Vás. Hezké tvoření.

--- Eretti tým ---    

Komentáře

Oblíbené příspěvky