neděle 12. dubna 2015

Maminčin záhadný projekt II


Pokud čtete náš blog častěji, možná si vzpomínáte, že se nás doma celkem nedávno  rodil jakýsi projekt, který zpočátku nepřipomínal nic jiného než čtverce - přesně ty, které jsou vidět na prvním obrázku.  Pokud Vám fotografie nic neříká, nic se neděje, můžete si náš předcházející příspěvek připomenout zde






Dnes se k tomuto námětu vracíme, protože onen  záhadný projekt je již hotový!






Musím říct, že výrobek nabyl očekávaných podob - tušila jsem, že se komponenty nakonec spojí do nákrčníku. Musím se ale přiznat, že i tak známá věc, jako je nákrčník, mě hodně překvapila. To proto, že tento okraj s bambulkami jsem nečekala. To víte, já jsem taková jednoduchá. Já bych to udělala všecko rovné, všecko. :-D






Jestli jste si četli náš první článek o tom, jak se výrobek rodil, možná jste si v závěru všimli zmínky, že tento šál měl být doplněný ještě baretem (a ten srdíčkový to tedy není). Zdaleka tedy s tímto projektem nekončíme a Vy se máte na co těšit.






Možná byste chtěli tento šálový nákrčník či tunelovou šálu (což je sice oficiální název pro toto provedení, nicméně v těchto krajích přivádí na mysl podivné asociace, proto raději šálový nákrčník) mít jen a jen pro sebe nebo někoho, koho máte rádi. Pokud ano, zde je jednoduchý návod i pro netvořivé - http://www.fler.cz/zbozi/gypsy-mania-6223456 ;-)







Tak jak to vidíte? Je jako to zapadající slunce, nebo spíše jako ranní červánky?


-Linda-


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...