Maminčin záhadný projekt II


Pokud čtete náš blog častěji, možná si vzpomínáte, že se nás doma celkem nedávno  rodil jakýsi projekt, který zpočátku nepřipomínal nic jiného než čtverce - přesně ty, které jsou vidět na prvním obrázku.  Pokud Vám fotografie nic neříká, nic se neděje, můžete si náš předcházející příspěvek připomenout zde






Dnes se k tomuto námětu vracíme, protože onen  záhadný projekt je již hotový!






Musím říct, že výrobek nabyl očekávaných podob - tušila jsem, že se komponenty nakonec spojí do nákrčníku. Musím se ale přiznat, že i tak známá věc, jako je nákrčník, mě hodně překvapila. To proto, že tento okraj s bambulkami jsem nečekala. To víte, já jsem taková jednoduchá. Já bych to udělala všecko rovné, všecko. :-D






Jestli jste si četli náš první článek o tom, jak se výrobek rodil, možná jste si v závěru všimli zmínky, že tento šál měl být doplněný ještě baretem (a ten srdíčkový to tedy není). Zdaleka tedy s tímto projektem nekončíme a Vy se máte na co těšit.






Možná byste chtěli tento šálový nákrčník či tunelovou šálu (což je sice oficiální název pro toto provedení, nicméně v těchto krajích přivádí na mysl podivné asociace, proto raději šálový nákrčník) mít jen a jen pro sebe nebo někoho, koho máte rádi. Pokud ano, zde je jednoduchý návod i pro netvořivé - http://www.fler.cz/zbozi/gypsy-mania-6223456 ;-)







Tak jak to vidíte? Je jako to zapadající slunce, nebo spíše jako ranní červánky?


-Linda-


Komentáře

Oblíbené příspěvky