Maminčin záhadný projekt



Protože zima je nám dlouhá rok co rok, tak v tyto měsíce se už nemůžeme dočkat toho, až bude se svět opět hýřit barvami. Tedy alespoň více než v zimě.


A tak naše maminka vytáhla bambusové příze, které zbyly od loňské sezóny. A já předpokládám a doufám, že tato příze bude provázet náš život i v mnoha dalších letních obdobích, protože je naprosto báječná (Hawai od Toptexu). 






Z příze uháčkovala takovéto barevné čtverce. Nejprve pomýšlela na halenku, vzápětí si uvědomila, že by z takových komponentů mohla být velice atraktivní šála pro chladnější jarní podvečery. Já sama jsem zvědavá, co z toho nakonec bude, protože maminka pořád mluví o nějakém záhadném projektu.






Střed tvoří takováto květinka zapracovaná do čtverce, kterou maminka obháčkovala dvěma řadami krátkých sloupků odlišné barvy.






Pak přidala další dvě řady opět odlišnou barvou - jedna řada filetová, druhá řada plná.






Zde můžete vidět, jak se čtverečky rozrůstaly.






No, nejsou krásné barvy? Zde můžete vidět čtverce, které už čekají na spojení. (Já za svou osobu se chystám vložit článek o takovémto spojování čtverců. Už mám fotky, tak jen popsat.) 


Maminka mi teď říkala, že z toho bude nákrčník a přídavkem tomu udělá baret z malých čtverečků.. Tak jsem upřímně zvědavá, jak se tento projekt rozvine.



-Linda-



Komentáře

Oblíbené příspěvky