Panenka s lízátkem



Dnes Vám představím svetřík s typicky dětským motivem... panenkou, která natahuje ručku k lízátku. Svetřík jsem vyráběla dlouho a vyzkoušela mnoho variant barevných kombinací, hodně jsem párala, vyslechla jsem spoustu maminčiny konstruktivní kritiky, ale ověřila jsem si, že hledání ideální barevnosti a tvaru se vyplatí.




Nejdříve byl růžový pletený svetřík s jednoduchým pravidelným vzorem. Ten by sám působil nevýrazným dojmem. Proto jsem dostala od naší "výrobní ředitelky" maminky zakázku na nášivku. Panenku jsem háčkovala poprvé, původní pistáciovo-fialové šatky byly prý mdlé, a tak jsem místo nich vytvořila tyto cyklamenové s bílými proužky.  Pak uháčkovat ručičky a nožky, vyšít botky (neptejte se, jak dlouho jsem je vyšívala).  Motiv lízátka mi přišel velmi přirozený a přívětivý. 




Tady máme obě nášivky hotové a přišité. Přemýšlela jsem, jak je na svetřík umístit, posléze jsem došla k tomuto mírně rozevlátému, a díky tomu měkkému rozmístění. Každý díl jsem přišívala barvou, ze které je vytvořený. Znamenalo to hodně navlékání do jehly, ale výsledný efekt je barevně velmi úhledný.




Botičky jsou dozdobené malými mašličkami, které jsou ve stejném barevném tónu jako boty, ale stuha je mírně průhledná, což evokuje představu slavnostnější obuvi.




U lízátka jsem přišla na to, že čím více bílé a jasných barev, tím cukrovější sladkost. Knoflík a velká zářivá mašle dodá lákavosti. Zvlášť jsem si pohrála se štangličkou, kterou jsem vyšila červenou bavlnkou. 




Tady je výrobek v celé kráse. Poslední detail - obháčkované knoflíky - vyrobila maminka a myslím, že to trefila báječně. Tak, holčičko s lízátkem, která o něco větší holčička tě bude nosit?

-Nela- 

Komentáře

Oblíbené příspěvky