Milujeme puntíky



Máme rády procházky v Ikey, máme rády jejich látky a máme rády jejich puntíky. V den, kdy jsme je tam objevily - spokojeně posazené na hrubší bavlně - musely jsme je mít. A že nejsme žádní "troškaři", koupily jsme si od každé barevné varianty jeden metr.




Dlouho jsem přemýšlela, co bych tak z látek ušila. Měla jsem z nich totiž takovou radost, že jsem sice měla plno nápadů, jak s nimi naložit, ale nebyla jsem si jistá, který z nich je ten best of. Nakonec jsem  vybrala světle modrou látku a ušila z ní tuto kabelečku. Tak akorát na parfém, nůžky, klubíčko, háček a malou knížečku, například sbírku básní od Li Pa. 





Látka je to pevná, takže kabelka něco vydrží. Zvenčí je ozdobená stužkou s vyšívanými beruškami a čtyřlístky. Moje malá vnučka má totiž oblíbenou písničku "Beruško, půjč mi tečku..." a protože mi v hlavě pořád zní, tak volba motivu byla zcela jasná ;-).





Vnitřní část jsem doplnila kapsou z fialkové kostkované látky, mojí oblíbené, a proužkem s motivem růží, co mám povídat, také z mojí oblíbené látky (kromě puntíků milujeme i kostky a růže). Celou taštičku je pak možné uzavřít zipem. Tak a už nic nevypadne ;-). 

A copak vytvoříme z dalších puntíků?



                                                           








Komentáře

Oblíbené příspěvky