pátek 10. března 2017

Svetřík z oblohy





Měla jsem asi spíše napsat "svetřík z noční oblohy". Ale na druhou stranu, někdy jsou hvězdy vidět i za dne, že? Nehledě k tomu, že papouščí modř nejspíš nebude barvou noci. ;-) 








Vzorek na svetříku je zajímavý sám o sobě. Líbí se nám na něm, že vypadá jako háčkovaný, a přitom je pletený a navíc hodně jednoduchý. Přesto se nám zdálo, že by se na něj hodily i nějaké aplikace. Volba padla na hvězdičky. Proč - to nevím, u tohoto jsem nebyla. Za to jsem byla u další etapy, a totiž háčkování hvězdiček z tenounkých přízí. Osvědčil se mi háček velikosti 10. Je to taková ta velikost, se kterou se háčkují z nití ozdobné lemy například na kapesníčky a se kterými pracujete téměř zpaměti. Jak jinak, když háček na háčku není skoro vidět ;-) (Možná proto jsem ten úkol dostala já...)








Hvězdičky jsem háčkovala ze Sněhurek a také z vyšívacích přízí. Ale moulinky to nebyly, to by bylo až moc pěkné :-D








Vím, s těmito přízemi se háčkuje i s použitím větších háčků, ale můj důvod pro volbu malého háčku byl vcelku prozaický - potřebovala jsem mít hvězdičky co nejpevnější, bez okýnek a dírek.








Hvězdičky ještě jednou, tentokrát s trochu zřetelnějším vzorkem.








Poutka jsme opět udělaly z řetízkových ok, na které jsme uháčkovaly řadu slepých ok. A knoflíčky jsou obyčejné plastové knoflíčky, které jsme obháčkovaly a dozdobily kontrastní barvou.








Kapuci pak zdobí medvídek. Tak trochu pohádka na ruby - hvězdičky se přestěhovaly z kapuce na svetýrek a tak bude kdesi v ulicích kráčet princ s medvídkem na čele.


-Linda-




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...