pátek 12. prosince 2014

Sladký pořádek



Ano, zde můžete vidět mé ostudné uspořádání věcí, které jsou obecně reprezentovány jako dekorativní kosmetika. Nevím, jestli se dají takto nazvat i v mém případě, protože se na ně tak ráda (jednou za měsíc) dívám, že je zapomínám používat. Ano, ano, jedny stíny, které vykukují mezi dvěma mini-toaletkami jsou staré přes 10 let. Co se z nich za tu dobu stalo, vážně netuším...






Nicméně můj šuplík nevypadal takto vždy. Popravdě, bylo to mnohem horší. 






A tak jsem jednoho dne přistoupila k tomu, abych vzala kousek látky na kapesníky (vzhledem k jejímu množství mi to nikdo nemohl vyčítat, i kdyby si toho všiml) ...navíc je to skvělý materiál a také levný






... a vyhotovila takovéto malé kapsičky na drobnosti určené především do přihrádek - šuplíku jako je ten můj, ale i kamkoli jinam.






Sice jsem s nimi měla trochu jiný záměr, ale mé nezbytné "zbytečnosti" do nich vklouzly docela samy.






Do jedné doputovaly korektory a řasenky (nutno podotknout, že jsou oddělené vnitřní přihrádkou) ...






... do dalšího mazání na rty. I zde jsem měla ideu oddělit rtěnky od lesků přihrádkou. Tak, někdy se hold nezadaří. ;-)






Tak schválně, tipněte si, co obsahuje třetí "kapsička"? Jedna z předešlých fotek to mírně naznačuje. A i kdyby jste neuhádli, mě to nevadí, já mám veškerou kosmetiku válcovitého balení uklizenou (z čehož pramení další záludnost - zapomínám, že ji vlastně mám...)

Přeji krásný víkend a pokud jsou mezi vámi taktéž držitelky dekorativní kosmetiky, radím vám, raději ji používejte, abyste neměly doma taky takové muzeum jako já. ;-)

-Linda-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...