neděle 23. listopadu 2014

DIY - dekorace pro zimní romantické večery

Jak si vyrobit doma vlastními silami takovou dekoraci? Zde je nápad, který můžete použít a jakkoli obměňovat. 

How to make yourself such decoration ? Here you are an idea you can use and vary however you wish.

Wie kann man eine so romantische Winterdekoration machen? Hier ist eine Idee, die Sie verwenden und Ihrer Lust nach verändern können.

Co budete potřebovat:

  tři druhy přízí (ideální jsou malé zbytky klubíček),
 háčky dvou velikostí - silnější a slabší, 
 stříbrnou ozdobnou niť,
 korálky,
 háčkovanou dečku podle Vaší volby

Krok 1: 

Nejprve jsem si uháčkovala puff - puff květinku. Návod zde. Použila jsem 2 druhy přízí - na střed bílou Maxi ( Toptex), na okvětní lístky efektní přízi s měkkým dlouhým vlasem.  Je to podobný typ příze jako Rachel od Vlniky.  V tomto kroku jsem použila silnější háček.

Krok 2:

Zde jsem použila hned 2 materiály najednou - spojila jsem přízi typu Camilla (mercerovaná bavlna) se  silnější stříbrnou vyšívací nití. Háček jsem zvolila č. 2.  Na každý puff - puff lístek jsem postupně přiháčkovala ozdobnou pikotku - jistě je znáte, hojně se používají na háčkovaných dečkách. Jednotlivé pikotky jsem spojovala řetízkovými oky a výsledkem byla tato něžná ozdůbka :-)

Krok 3:

A bylo tu finále - jednotlivé květinkové ozdůbky jsem začala pokládat na cípy dečky a do jejich středů jsem vložila po jednom stříbrném korálku. Nakonec jsem dala do středu dečky svíčku - možná by se více hodila svíčka s jiným potiskem nebo čistě bílým dezénem. Ideální by byl malý svícen. To už nechám na Vás. 

Ať Vás těší pohled na vlastní dílko !

Thank You for Your visit. See You soon! 

Vielen Dank für Ihre Zeit. Bis bald!

- maminka a Nela -
- Mom and Nela -