čtvrtek 30. října 2014

Taška pro princeznu



Často se malým holčičkám říká "princezny", a proto není divu, že, když my maminky a babičky chceme pro své malé broučky vytvořit něco pěkného, hledáme látky s motivy princezen. A přesně to jsem udělala i já. Byly jsme jednou v Ikei, a protože jsme více  času, zavítaly jsme i do vedlejšího Jysku. A tam nám padla do oka tato látka s krásnými Růženkami, ze které jsem ušila pro svoji vnučku Natálku ( tehdy tříletou) povlak na polštářek a peřinku. A protože ještě nějaké ty kousky zbyly, přidala jsem k peřinkám ještě princeznovskou tašku. Použila jsem na ní ten nejjednodušší střih, protože design látky se postaral o vše ostatní. Nakonec jsem přidala několik barevných květinek a taška mohla vykročit  vstříc nadšeným dětským ručičkám.





                                                                    -maminka Zlatka-


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...